01 januari 2011

Voornemens!


Welkom op mijn blog. Eerst en vooral wil ik jullie allemaal een fantastisch Nieuwjaar wensen! Hebben jullie goede voornemens of plannen gemaakt voor dit jaar? Wel mijn uitdaging voor 2011 heeft te maken met eten! Iedere week wil ik iets nieuw proberen (of iets dat ik zelden maak). Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb de meeste van mijn receptenboeken al een tijdje niet meer geopend. Wanneer ik ze net heb denk ik er zoveel uit te maken. Maar na een tijdje belanden ze in de boekenkast waar ze stof verzamelen. Dus ik hoop met deze uitdaging een paar nieuwe dingen te vinden die onze dagelijkse kost wat gaan opfleuren. Ik zal het gerecht iedere week op deze blog zetten samen met het recept en de foto. Dan kunnen jullie het ook eens proberen. Je kan dit ook met je vrienden delen. En laat eens een berichtje achter, dan weet ik of iemand dit leest en er iets aan heeft. En je mag ook altijd receptjes delen. Af en toe zal er misschien ook eens een knutselwerkje tussenzitten.
Wish me luck!
Iemke

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten